Monday, December 31, 2007

Retrospectiva anului 2007 II. Nuntă de vis


De multe ori se spune că lucrurile frumoase trec repede şi neobservate! Totuşi, există momente când lucrurile frumoase trec repede intradevăr, dar nu rămân neobservate, ci lasă în urmă nepreţuite amintiri pe care le pătrăm mereu în suflet, nu în memorie! Astfel, în data de 7 iulie 2007 a avut loc un eveniment care nu m-a implicat direct ca protagonist, dar a fost una dintre cele mai intense trăiri din acest an ce a trecut mult prea repede: nunta fratelui meu!

Este frumos când doi oameni aleg să dea o altă semnificaţie relaţiei lor şi să se căsătorească; şi este sublim când acest pas este făcut de fratele meu. Am fost şi la alte nunţi, însă aceasta a fost cea în care am fost implicat emoţional cel mai mult, şi probabil îşi va păstra acest statut până ce şi eu voi face acest pas.


Nunta a trecut repede şi a fost de vis, dar amintirile au rămas atât de vi încât dacă închid ochii pentru o clipă, simt încă un suflet vibraţiile şi bucuria acelui eveniment, cu atât mai mult cu cât iată, deja mă pregătesc să fiu unchi si, pentru prima dată în viaţă, mă văd pus în faţa situaţiei de a mă gândi ce să iau cadou nepoatei mele care se va naşte curând.

Timpul trece repede, dar lucrurile frumoase rămân dea pururea în sufeltele celor dornici să le păstreze! Aşteptăm şi alte nunţi în familia Pătraşcu......dar se pare că următorul.......ar cam trebui să fiu eu :) .

1 comment:

Anonymous said...

Ciau Dane,am vrut sa-ti spun ca am ramas placut impresionata de cuvintele tale,imi place foarte mult cum scrii,ce scrii si cum imbini cuvintele in asa fel incat pt un moment poti trai ceea ce citesti :)..si poeziile tale sunt foarte frumoase si ma bucur ca ai gasit pe cineva care sa te faca sa scrii in felul acesta.eu personal cred in inspiratie si daca aceasta fata este inspiratia ta..than God bless her!
ai grija de tine si succes mai departe.
as avea o rugaminte la tine : nu te lasa de scris ! :)
clau menczel