Sunday, February 18, 2007

Am pierdut razboiul!

Nemtii au pierdut amandoua razboiae mondiale! Daca eu am invatat ceva de la cultura germana, atunci e clar ca am invatat si eu arta de a pierde razboaiele. Iata ca am pierdut razboiul meu si acum nu pot decat sa sper ca negocierea pacii imi va aduce pagube cat mai putine. Eu am luptat pana la capat, dar se pare ca sunt mult prea mic pentru un adversar mult prea mare, iar acum nu mai am sub control nici macar propriul mei viitor. Decizile asupra capului meu, le iau acum altii, la fel cum si decizile referitoare la capul lui Saddam le-au luat tot altii, in timp ce unii presedinti dormeau fara remuscari. Asa si dusmanii mei, probabil acum dorm linistiti si maine vor decide executarea mea!

2 comments:

Anonymous said...

.....curaj...in noi sta puterea de a vedea in fiecare pierdere un pas inainte.....chiar daca e greu de acceptat , uneori e chiar dureros...dar asa e viata...si mai ales nu trebuie sa uitam ca toate sunt in mina Tatalui Ceresc...iar El stie cum trebuie framintat lutul, pentru a obtine cel mai frumos vas....
Marika

Anonymous said...

Caro Dan,
mi colpisce il tuo modo di scrivere, cosi capace di "dipingere" quello che hai dentro. Nonostante il gusto amaro dell'umana sconfitta ti dico che hai (forse) perso una battaglia ma non la guerra. E comunque l'ultima parola spetta al Buon Dio in te...
Fede e fiducia in Dio sempre!
tuo fratello Davide