Tuesday, July 19, 2005

De ce un blog??

Iata, deschid si eu blogul meu personal, fiind direct impulsionat de anumiti oameni din preajma mea. Pentru inceput am postat o poza cu mine si o poezie deoarece cred ca poeziile mele ma reprezinta cel mai fidel. Autocaracterizarile nu cred ca pot fi concludente, intrucat acestea se bazeaza mult pe lucruri externe, care, deseori, se schimba chiar mai repede decat vremea. In poeziile mele raman insa mereu acelasi si acum si peste 10 ani, iar ele vorebsc despre sentimente, nu despre diplome, vorbesc despre ceea ce se afla in spatele "omului" care de unii este laudat, de altii criticat; de unii este vazut revolutionar, de altii linistit; de unii este vazut influentabil, iar de altii de neinduplecat. Imi place la nebunie distinctia augustiniana intre omul exterior si interior. Din punctul meu de vedere omul exterior merita trecut cu vederea, in timp ce omul interior trebuie inteles. Eu nadajduiesc sa vi-l prezint pe Dan Patrascu din toate perspectivele.

2 comments:

Unknown said...

sal Dan!Ma bucur pt. blogul tau si o sa intru sa mai citesc din cand in cand cate o poezie ... e ca un site-uletz.Felicitari!

Anonymous said...

hey dane...mei imi place ce ai facut tu aici...e mishto.....si imi plac ffff mult poezile tale...na te las