Monday, February 25, 2008

Inceputul carierei de actor


Iată o imagine din filmul documentar Imperium der Päpste în care eu l-am jucat pe împăratul Carol V. Ieri am primit această imagine din film de la regizorul Jan Peter care m-a anunţat, spre surprinderea mea, că această poză va fi una dintre pozele principale de pe coperta dvd-ului.

Descrierea scenei

Împăratul Carol V stă pe tronul său în timp ce spre dânsul se îndreaptă un sol al regelui Frantei, unul florentin şi un trimis al Papei de la Vatican. În drumul lor spre tron, aceştia aproape se cearta incercând să îl convingă pe asprul împărat de veridicitatea propriului punct de vedere. Împăratul nu îi lasă să se apropei prea mult de tron. Plictisit şi ferm îi opreşte zicându-le să tacă din gură că ştie el mai bine ce are de făcut. Scena se termină cun un prim plan din profil pe împăratul Carol V. Sincer şi eu de abia aştept să văd cum arată toate acestea în film.

No comments: